Fotografijų ciklas "Darbas su savimi. Karališkoji Moters prigimtis"

 Šis ciklas yra apie intensyvų ir nuolatinį darbą su savimi – pagalbą sau.

1. Savikontrolė. Moteris

Pagalba sau privalo tęstis kiekvieną dieną, kiekvieną akimirką. Mes galime ir privalome padėti sau patikėti pačiu savimi, nusiraminti, kalbėtis su savimi, patys sau ištiesti draugišką ranką, stiprinti save. Mes privalome mylėti ne tik savo sielą, bet ir kūną – tą tvirtovę, kurioje gyvenimu alsuoja mūsų siela.

2. Dažnas žudikas

Šis fotografijų ciklas yra dedikuotas moters prigimčiai, bet laisvai gali būti pritaikytas ir vyriškajai. Sielos, jausmų, minčių apnuoginimas prieš save patį be galo sudėtingame gyvenimo etape. 

3. Kritinė riba


Tai laikas, kada negali padėti net menkiausia diskusija su pačiu geriausiu draugu (kitu asmeniu).
Tai laikas, kada reikia absoliučios tylos bei atsitraukimo nuo viso pasaulio dėl savo vertės išgryninimo su savimi pačiu.

4. Su savimi ir tyloje, ir vidinėje audroje

Šiame cikle veiksmas vyksta laiku, kada pasikvieti save patį ateiti prieš save ir kai pagaliau pradedate jūs kalbėtis. Aš ir mano aš. Mano vidinis aš ir mano išorinis aš. Mano siela ir mano kūnas. Mano baimė ir mano drąsa. Mano neviltis ir mano tikėjimas. Mano silpnybė ir mano jėga. Mano širdgėla ir mano meilė. Žmogiškasis ir dieviškasis mano pradai.  

5. Tvirtai sauok savo kūną ir sielą

Mano svajonės ir mano realybė. Nuostabioji realybė. Kad ir kokie išbandymai joje bepasirodytų – realybė yra nuostabi. Jau vien dėl to, kad aš esu. O jei esu, tikėdamas savimi galiu susikurti grožį ir analogiškai kurti jį aplink save. Tai yra įmanoma. Bet tik mylint, vertinant ir gerbiant save, dėkojant Dievui ir Visatai už galimybę tai pajusti, už galimybę pabūti čia. Ir pabūti kokybiškai, išgyvenant kiekvieną jausmą.

6. Savęs įgalinimas

Šis ciklas apie tai. Apie patikėjimą savimi. Visam laikui. Esant bet kokioms aplinkybėms.
Apie nuolankų susitaikymą su tuo, kas neišvengiama.
Apie nuolankų ir su meile priėmimą visko, ką gauname.
Apie absoliutų atsisakymą savinimosi ir tikėjimosi kažko rytoj.

7. Suprantu ir palaikau save

Apie atleidimą sau ir kitiems praeityje.
Apie galutinį suvokimą, kad laimė slypi ČIA ir DABAR, tačiau tai įmanoma tik gyvenant santarvėje ir pilnoje harmonijoje su savimi, atsisakant bet kokių lūkesčių, susijusių su kitais asmenimis bei daigtais.

8. Palaikau save fiziškai

Moters grožis
Moters jautrumas
Moters išmintis
Moters švelnumas

9. Vidinė skylė

Moters drąsa
Moters širdis
Moters fizinė jėga
Moters emocinė linija

10. Atleidžiu, nors ir labai skaudėjo

Moters siela
Moters žvilgnis
Moters prisilietimas
Moters energija

11. Nustok kentėti. Pakaks.

Moters aistra
Moters stotas
Moters meilė
Moters šypsena

12. Aš saugau save

Moters eisena
Moters juokas
Moters empatija
Moters nuoširdumas
Moters dėkingumas
Moters tikėjimas

13. Keliauk kartu su savimi

Moters viltis
Moters kilnumas
Moters tikrumas
Moters jausmingumas

14. Tęsk nuolatinį savęs apsikabinimą 


Moters pasitikėjimas
Moters išklausymas
Moters kalba
Moters gestai
Moters gyvenimas
Moters tapimas Motina

15. Tu turi Pasaulį viduje

Moters karališkoji prigimtis


Skirta labai konkrečiam mano gyvenimo laikotarpiui 2022.07.25 - 2022.10.22.

Ačiū už dėmesį.

Piki

Komentarai

Populiarūs įrašai